Жиі қойылатын сұрақтар
Шарт пен сатушыларға арналған маркетплейсте жұмыс істеу туралы нұсқаулықты қайдан оқуға болады?
Сіздің маркетплейсте қалай сатуды бастауға болады?
Менде нұсқаулық арқылы шешілмейтін мәселе туындады. Кімге жазсам болады?
Сатушыны қашан және қай жерде оқытуға болады?
Маркетплейсте жұмыс істеу үшін ЖК немесе ЖШС тіркеу міндетті ме?
Сізбен FBS моделі бойынша жұмыс істеуге бола ма?
Сатушының жеке кабинетін тіркегені үшін төлеу керек пе?
Басқа сатушылардың карточкаларына тіркелу мүмкіндігі болады ма, әлде бір сатушыда әр тауарға бір карточка болады ма?
Сатып алушылар үшін бөліп төлеу мүмкіндігі бола ма?
Қайсысы жақсы: бір немесе бірнеше тауашаны таңдау?
Teez компаниясында қандай тауарларды сатуға болмайды? Тек брендті тауарларды сату керек пе? Репликаларды сатуға бола ма?
Тауарды қоймаға тиеу кезінде сатушы қандай құжаттарды, сертификаттарды ұсынуы тиіс?
Сіз ірі көлемді тауарларды сатасыз ба?
Бухгалтерлік құжат айналымы қалай ұйымдастырылады?
Маркетплейс қоймада жоғалған тауарлар үшін жауап бере ме?
Қоймада тауарларды сақтау қанша тұрады? Айналымы төмен тауарларды қоймадан қайтаруға бола ма?
Сатудан кейін ақшаны қашан алуға болады?
Егер сатып алушы өз ойын өзгертсе немесе тауар оған сәйкес келмесе және ол одан бас тартса, бас тарту ақылы ма?
Клиентпен қалай байланысуға болады? Сатып алушының телефонының нөмірін көре аламын ба?
Қытайдан тауарды тікелей сіздің қоймаңызға жеткізуге болады ма?
Тауарды қайда жеткізуім керек: тапсырыстарды беру пунктіне немесе басқа жерге?
Сатып алушыларға арналған қосымшаны қалай жүктеп алуға болады?
Мен конференцияға қатыса алмадым. Жазбаны қайда көруге болады?
Сайтта тауардың дұрыс санатын қалай таңдауға болады?
Шарт пен сатушыларға арналған маркетплейсте жұмыс істеу туралы нұсқаулықты қайдан оқуға болады?
Сіздің маркетплейсте қалай сатуды бастауға болады?
Менде нұсқаулық арқылы шешілмейтін мәселе туындады. Кімге жазсам болады?
Сатушыны қашан және қай жерде оқытуға болады?
Маркетплейсте жұмыс істеу үшін ЖК немесе ЖШС тіркеу міндетті ме?
Сізбен FBS моделі бойынша жұмыс істеуге бола ма?
Сатушының жеке кабинетін тіркегені үшін төлеу керек пе?
Басқа сатушылардың карточкаларына тіркелу мүмкіндігі болады ма, әлде бір сатушыда әр тауарға бір карточка болады ма?
Сатып алушылар үшін бөліп төлеу мүмкіндігі бола ма?
Қайсысы жақсы: бір немесе бірнеше тауашаны таңдау?
Teez компаниясында қандай тауарларды сатуға болмайды? Тек брендті тауарларды сату керек пе? Репликаларды сатуға бола ма?
Тауарды қоймаға тиеу кезінде сатушы қандай құжаттарды, сертификаттарды ұсынуы тиіс?
Сіз ірі көлемді тауарларды сатасыз ба?
Бухгалтерлік құжат айналымы қалай ұйымдастырылады?
Маркетплейс қоймада жоғалған тауарлар үшін жауап бере ме?
Қоймада тауарларды сақтау қанша тұрады? Айналымы төмен тауарларды қоймадан қайтаруға бола ма?
Сатудан кейін ақшаны қашан алуға болады?
Егер сатып алушы өз ойын өзгертсе немесе тауар оған сәйкес келмесе және ол одан бас тартса, бас тарту ақылы ма?
Клиентпен қалай байланысуға болады? Сатып алушының телефонының нөмірін көре аламын ба?
Қытайдан тауарды тікелей сіздің қоймаңызға жеткізуге болады ма?
Тауарды қайда жеткізуім керек: тапсырыстарды беру пунктіне немесе басқа жерге?
Сатып алушыларға арналған қосымшаны қалай жүктеп алуға болады?
Мен конференцияға қатыса алмадым. Жазбаны қайда көруге болады?
Сайтта тауардың дұрыс санатын қалай таңдауға болады?
Шарт пен сатушыларға арналған маркетплейсте жұмыс істеу туралы нұсқаулықты қайдан оқуға болады?
Сіздің маркетплейсте қалай сатуды бастауға болады?
Менде нұсқаулық арқылы шешілмейтін мәселе туындады. Кімге жазсам болады?
Сатушыны қашан және қай жерде оқытуға болады?
Маркетплейсте жұмыс істеу үшін ЖК немесе ЖШС тіркеу міндетті ме?
Сізбен FBS моделі бойынша жұмыс істеуге бола ма?
Сатушының жеке кабинетін тіркегені үшін төлеу керек пе?
Басқа сатушылардың карточкаларына тіркелу мүмкіндігі болады ма, әлде бір сатушыда әр тауарға бір карточка болады ма?
Сатып алушылар үшін бөліп төлеу мүмкіндігі бола ма?
Қайсысы жақсы: бір немесе бірнеше тауашаны таңдау?
Teez компаниясында қандай тауарларды сатуға болмайды? Тек брендті тауарларды сату керек пе? Репликаларды сатуға бола ма?
Тауарды қоймаға тиеу кезінде сатушы қандай құжаттарды, сертификаттарды ұсынуы тиіс?
Сіз ірі көлемді тауарларды сатасыз ба?
Бухгалтерлік құжат айналымы қалай ұйымдастырылады?
Маркетплейс қоймада жоғалған тауарлар үшін жауап бере ме?
Қоймада тауарларды сақтау қанша тұрады? Айналымы төмен тауарларды қоймадан қайтаруға бола ма?
Сатудан кейін ақшаны қашан алуға болады?
Егер сатып алушы өз ойын өзгертсе немесе тауар оған сәйкес келмесе және ол одан бас тартса, бас тарту ақылы ма?
Клиентпен қалай байланысуға болады? Сатып алушының телефонының нөмірін көре аламын ба?
Қытайдан тауарды тікелей сіздің қоймаңызға жеткізуге болады ма?
Тауарды қайда жеткізуім керек: тапсырыстарды беру пунктіне немесе басқа жерге?
Сатып алушыларға арналған қосымшаны қалай жүктеп алуға болады?
Мен конференцияға қатыса алмадым. Жазбаны қайда көруге болады?
Сайтта тауардың дұрыс санатын қалай таңдауға болады?
Шарт пен сатушыларға арналған маркетплейсте жұмыс істеу туралы нұсқаулықты қайдан оқуға болады?
Сіздің маркетплейсте қалай сатуды бастауға болады?
Менде нұсқаулық арқылы шешілмейтін мәселе туындады. Кімге жазсам болады?
Сатушыны қашан және қай жерде оқытуға болады?
Маркетплейсте жұмыс істеу үшін ЖК немесе ЖШС тіркеу міндетті ме?
Сізбен FBS моделі бойынша жұмыс істеуге бола ма?
Сатушының жеке кабинетін тіркегені үшін төлеу керек пе?
Басқа сатушылардың карточкаларына тіркелу мүмкіндігі болады ма, әлде бір сатушыда әр тауарға бір карточка болады ма?
Сатып алушылар үшін бөліп төлеу мүмкіндігі бола ма?
Қайсысы жақсы: бір немесе бірнеше тауашаны таңдау?
Teez компаниясында қандай тауарларды сатуға болмайды? Тек брендті тауарларды сату керек пе? Репликаларды сатуға бола ма?
Тауарды қоймаға тиеу кезінде сатушы қандай құжаттарды, сертификаттарды ұсынуы тиіс?
Сіз ірі көлемді тауарларды сатасыз ба?
Бухгалтерлік құжат айналымы қалай ұйымдастырылады?
Маркетплейс қоймада жоғалған тауарлар үшін жауап бере ме?
Қоймада тауарларды сақтау қанша тұрады? Айналымы төмен тауарларды қоймадан қайтаруға бола ма?
Сатудан кейін ақшаны қашан алуға болады?
Егер сатып алушы өз ойын өзгертсе немесе тауар оған сәйкес келмесе және ол одан бас тартса, бас тарту ақылы ма?
Клиентпен қалай байланысуға болады? Сатып алушының телефонының нөмірін көре аламын ба?
Қытайдан тауарды тікелей сіздің қоймаңызға жеткізуге болады ма?
Тауарды қайда жеткізуім керек: тапсырыстарды беру пунктіне немесе басқа жерге?
Сатып алушыларға арналған қосымшаны қалай жүктеп алуға болады?
Мен конференцияға қатыса алмадым. Жазбаны қайда көруге болады?
Сайтта тауардың дұрыс санатын қалай таңдауға болады?